افزایش شکایات از مراکز خدماتی گوشی موبایل
سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ
موبنا- رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی
تهران با اشاره به گستردگی قاچاق و انواع تقلب در بازار تلفن همراه، گفت:
هر هفته حدود 50 مورد شکایت از مراکز خدماتی گوشی موبایل ارائه می شود که
این مورد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
"غلامحسین کریمی" در گفتگو با خبرنگار موبنا با اشاره به گستردگی قاچاق و تقلب در بازار موبایل تهران اظهار داشت: به دلیل گستردگی قاچاق و تقلب در زمینه تجهیزات مخابراتی هر هفته حدود 50 مورد شکایت در این اتحادیه توسط کارشناسان حقوقی در کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه مورد بررسی قرار می گیرد.
وی بیشترین میزان شکایت از مورد وسایل و تجهیزات مخابراتی در کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه گفت: متاسفانه به دلیل گستردگی قاچاق و انواع تقلب ها در بازار تلفن همراه، گوشی موبایل بیشترین آمار شکایت را به خود اختصاص داده است.
کریمی همچنین در مورد نحوه برخورد با متخلفین نهایی در این اتحادیه گفت: در صورت اثبات شدن ادعای فرد شاکی توسط قاضی این کمیسیون، فرد متخلف در صورت بار اول به جریمه نقدی و در صورت تکرار تخلف خود تا سه مرتبه، محل فعالیت آن پلمب میشود.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.
"غلامحسین کریمی" در گفتگو با خبرنگار موبنا با اشاره به گستردگی قاچاق و تقلب در بازار موبایل تهران اظهار داشت: به دلیل گستردگی قاچاق و تقلب در زمینه تجهیزات مخابراتی هر هفته حدود 50 مورد شکایت در این اتحادیه توسط کارشناسان حقوقی در کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه مورد بررسی قرار می گیرد.
وی بیشترین میزان شکایت از مورد وسایل و تجهیزات مخابراتی در کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه گفت: متاسفانه به دلیل گستردگی قاچاق و انواع تقلب ها در بازار تلفن همراه، گوشی موبایل بیشترین آمار شکایت را به خود اختصاص داده است.
کریمی همچنین در مورد نحوه برخورد با متخلفین نهایی در این اتحادیه گفت: در صورت اثبات شدن ادعای فرد شاکی توسط قاضی این کمیسیون، فرد متخلف در صورت بار اول به جریمه نقدی و در صورت تکرار تخلف خود تا سه مرتبه، محل فعالیت آن پلمب میشود.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.
۹۳/۱۰/۳۰